reklama

Na začiatok dobré, nie?

Aby sa nepovedalo, začnem s prvým článkom ktorý bude hovoriť viac o mne. O tom kto som, čo mám rád a čo ma inšpiruje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vítam Vás. Dovoľte mi, aby som sa predstavil. Snažím sa dodržovať zásady slušného správania. Podáme si ruky a povieme svoje mená. To vaše samozrejme nemôžem počuť, ale určite sa spoznáme. Takže, ideme na to. 

Moje meno je Maťo, mám 20 rokov, v auguste 21 a čerstvo som ukončil môj prvý rok na vysokej. 

Pošťastilo sa mi a študujem v Bratislave. Nepoviem však názov odboru, aj tak by vám veľa nevravel, alebo by ste si, ako mnoho ľudí, ktorý sú zvedaví a opýtajú sa ma kde to vlastne študujem, vytvorili mylný názor a predstavu. Jediné čo odokryjem je podstata odboru, ktorou boli v prvom ročníku knihy a informácie. Je to fajn škola a fajn štúdium. Snažil som sa nájsť v tom akýsi zmysel a radosť. Ak by sa tak nestalo, tak by som sa pod tlakom stresu asi zrútil. Ale tak to býva aj všeobecne v našom živote. Pokiaľ nenájdeme aj pozitívne stránky negatívnych vecí,zošalieme. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ako každý človek, aj mne pomáhajú záľuby a činnosti, pri ktorých vypínam mozog a štartujem vnútro. 

Už odmalička som mal záľubu v hudbe. Keď som bol malý, vlastnil som detskú plastovú gitaru, na ktorú som si natiahol gumičku a hral sa že hrám. To bol prvý signál toho, že v budúcnosti ma to bude ťahať týmto smerom. A presne tak aj tomu bolo. Vďaka otcovej záľube, akémusi snu z mladosti ktorý si nesplnil, začal hrávať na husle. Nejak priviedol k tomu aj mňa s bratom. Najprv ma to akosi nebavilo, búril som sa a nechcel poctivo cvičiť. Ale neskôr sa v mojom vnútri niečo prebudilo. Všetko sa začalo meniť. Zrazu ma to začalo akosi viac baviť a napĺňať šťastím. Našiel som nástroj na to, aby som sa zahĺbil do seba. Pretože vždy keď som hral, akokoľvek pateticky to teraz môžno vyznie, ale nachádzal som sám seba. Popri tom som z vlastnej vôle začal hrávať na klavíri a gitare, pretože som o sebe zistil, že sa neuspokojím len s jedným nástrojom, ale chcem rozširovať svoj talent a obzory. Našiel som nové možnosti a nové melódie. Doteraz sa teším a hneď mi stúpne nálada, keď si môžem zahrať, niečo zložiť alebo si len tak zabrnkať na gitare. Už veľa ľudí sa ma pýtalo otázku: 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ktorý nástroj máš najradšej z tých troch?" 

Na to sa odpovedá dosť ťažko, pretože husle boli mojím úplne prvý nástrojom na ktorý som sa naučil hrať a ktorý mi významne dopomohol k objaveniu klavíra a gitary. Dopomohol mi aj v tom, že som už poznal noty a rytmus, takže na klavíri a gitare to netrvalo dlho a naučil som sa presne to, čo som sa naučiť chcel a naučiť mal. Klavír je nástroj, ktorý ma neprestane fascinovať. Má magický zvuk, aspoň pre mňa určite. Presedel som za ním dlhé chvíle, keď som sa rozhodol naučiť niečo nové. Novú Skladby ktoré sa mi nesmierne páčili.

Gitara je môj dobrý priateľ aj preto, že ju môžem zobrať kdekoľvek. Klavír asi veľmi neprenesiem, husle síce áno, ale majú výraznejší zvuk a nie všetkým je po chuti ma počúvať hrať na nich. Ale gitaru má väčšina ľudí rada. Dá sa na nej hrať aj potichu. Kto by nemal rád a nezažil nejaký táborák? Stále objavujem spôsoby a možnosti, ako sa zlepšovať v hraní na gitare a ako dať do každej skladby srdce a kus zo seba. Pretože len vtedy do má správny šmrnc. Keď dáte do činnosti seba. Ľudia, ktorý vás vidia alebo prídu do kontaktu s výsledkom vašej práce, majú hneď lepší pocit. Možno niektorých aj inšpirujete. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento blog som si založil aj kvôli tomu, že chcem byť viac aktívny v tom čo ma baví.

Baví ma aj písať. Skôr som objavil čaro kníh ako slov, ako čaro hudby. Mal som už veľa blogov, kde sú len útržky mojej tvorby. Akosi som sa nevedel dokopať do toho, aby som dotiahol veci dokonca. Možno sa to občas stáva aj vám, ale nezúfajte. Príde čas, kedy urobíte veľké veci. 

Tento môj letný blog, ako som ho práve teraz nazval, bude trochu trvácnejší a pribudne tu viac článkov.Možno to nebude žiadna sláva, ale aspoň sa budem mať v čom zlepšovať. Vždy je sa PREČO a v ČOM zlepšovať. Budem rád, ak si prečítate aj dlhšie články dokonca a nevzdáte to pri 27 vete. A Ešte radšej budem, ak mi dáte komentár alebo prispejete k zvýšeniu mojej karmi. Samozrejme primárne mi nejde o popularitu, obľúbenosť a podobné veci. Neženiem sa za pochvalami, podaniami rúk. Len vám chce ukázať kto som, čo ma baví, a občas sa stane, že mojím cieľom vás bude zabaviť, ale doviesť aj k tomu, aby ste sa zamysleli. ČI to zostane len pri zamyslení, to nechávam na Vás. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Inšpiruje ma neuveriteľne veľa vecí. Vo všetko sa dá nájsť inšpirácia. Všetko má potenciál vás nakopnúť. Aj u mňa to je tak. Ale predovšetkým zdrojom mojej inšpirácie je okolie. Poobzerám sa okolo seba a často nájdem niečo, čo hľadám. Vhodné slová. Tému. 

To by bolo asi tak všetko k môjmu úplne prvému príspevku. 

Dúfam že som vám povedal všetko, čo vás zaujímalo, a ak nie, pokojne mi napíšte do diskusii, čo by ste radi vedeli. A možno si poviete že: "Zas nejaká neznáma pseudo-postavička ktorá sa hrá na spisovateľa. Veď nič o ňom nepotrebujem vedieť."

Ale verím, že sa nájdu aj taký, ktorý budú chcieť spoznať túto novú vychádzajúcu hviezdu. :D 

Matej Tóth

Matej Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chlapec ako mnohí, a predsa iný. Tak ako vy, aj ja síce patrím medzi obyčajných obyvateľov Zeme, som obyčajný občan môjho malého mesta, som súčasť svojho života, ale aj života iných ľudí. Rodiny, vzťahov. To sa stáva, keď človek žije svoj život a snaží sa ho žiť aj pre iných, nie len pre seba. Študujem, pretože múdrosť považujem za jednu z tých neškodnejších zbraní na dosiahnutie cieľov. Samozrejme, táto múdrosť sa musí používať zodpovedne a nie s cieľom ublížiť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromnéFilozofujemeRecenzie na knihy

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu